کد مطلب: 245955
مديرجهاد کشاورزي اردل خبرداد؛
چهار پرونده تخلف براي نانوايي‌هاي اردل تشکيل شد
تاریخ انتشار : 1401/10/26
نمایش : 358
وحيد طهماسبي گفت:در هفته اخير چهار مورد پرونده تخلف کم فروشي و تعطيلي خودسرانه تشکيل و به اداره تعزيرات حکومتي ارسال شد.
به گزارش هفت چشمه، به نقل از جهانبين نيوز؛ جلسه کار گروه ساماندهي آرد و نان به رياست فرماندار و با حضور اعضاي کارگروه  در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد.

يعقوب شکوهي فرماندار شهرستان اردل در اين جلسه گفت: نظارت دقيق و کارشناسانه بر نانوايي ها، و نحوه کارکرد آنها در دستور کار متوليان امر قرار گيرد.

شکوهي با اشاره به نظارت بر رعايت پروتکل هاي بهداشتي، کيفيت پخت نان، کيفيت آرد، وزن چانه و مسائل بهداشتي نانوايي‌ها تأکيد کرد.

وحيد طهماسبي مديرجهاد کشاورزي شهرستان اردل گفت : نظارت بر فعاليت خبازان علاوه بر سامانه نانينو از طريق بازرسي هاي روزانه که به صورت محسوس و نامحسوس توسط بازرسان مديريت و استفاده از ظرفيت بسيج در حال انجام مي باشد که در هفته اخير ۴ مورد پرونده تخلف کم فروشي و تعطيلي خودسرانه به اداره تعزيرات حکومتي ارسال گرديد.

در پايان جلسه مباحثي از جمله نظارت جدي بر فرآيند توزيع آرد و کيفيت نان، نرخ کرايه حمل آرد توزيعي توسط اداره تعاون روستايي در سطح شهرستان و درخواست هاي خبازان  مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg